flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи Ватутінського міського суду Черкаської області зі зверненнями громадян протягом ІІ кварталу 2020 року

02 липня 2020, 14:04

А Н А Л І З

стану організації роботи Ватутінського міського суду

Черкаської області зі зверненнями громадян протягом ІІ кварталу 2020 року

 

            Відповідальна особа за стан роботи зі зверненнями громадян у Ватутінському міському суді - консультант суду Кузьміна Тетяна Володимирівна, стаж роботи становить 12 років 6 місяців , освіта базова вища, юридична.

            Всі викладені в письмовій або  усній формі пропозиції, заяви або скарги громадян, що не підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства і розглядаються в порядку, визначеному законом  України «Про звернення громадян», які надходять до Ватутінського міського суду Черкаської області, приймаються старшим секретарем суду Світайло Людмилою Михайлівною та реєструються в КП «Д-3», де вказуються прізвище та ініціали заявника, скаржника, № скарги по журналу реєстрації заяв і скарг та короткий зміст скарги, заяви.

             Облік особистого прийому громадян проводиться суддею та працівниками апарату суду в дні, відповідно до графіка роботи суду та заноситься до реєстраційно-контрольного журналу, в якому записуються прізвище, ім’я по батькові, адреса чи місце роботи та суть звернення.

            Звернення, оформлені без дотримання вимог ст. 5 ЗУ «Про звернення громадян» (не вказане прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, не вказано суть звернення) , повертаються заявнику з відповідним роз’ясненням не пізніше 10-ти днів від дня його надходження.

            Звернення громадян розглядаються і вирішуються в термін не більше одного місяця від дня їх надходження.

            Звернення, що не потребують додаткового вивчення, розглядаються невідкладно, але не пізніше 15-ти днів від дня їх отримання.

            Звернення, які потребують додаткової перевірки і в місячний термін не можуть бути вирішені, розглядаються в термін, що не перевищує 45 днів.

            Скарги, заяви та пропозиції знаходяться на контролі до повного їх вирішення. Контроль завершується тільки після прийняття рішення і вжиття заходів щодо вирішення звернення.

            Після закінчення перевірки і фактичного виконання прийнятого рішення, звернення, разом з матеріалами перевірки, повертаються до канцелярії суду з надписом «До справи» і підписом судді, який прийняв рішення.

            Загальна   кількість   звернень  громадян  до Ватутінського міського суду за ІІ квартал 2020 року - 1 .

            Звернення Пономаренко О.А. про надання консультацій з питань  розлучення та з питань  щодо розділу рухомого майна.

           Повторні звернення громадян до Ватутінського міського суду не надходили.

           Звернення від народних депутатів до Ватутінського міського суду не надходили.

           Звернення від Героїв України, Героїв Соціалістичної праці, інвалідів ВВ війни, ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних та осіб, постраждалих на Чорнобильській АЕС, багатодітних  сімей, одиноких матерів до Ватутінського міського суду у 2020 році не надходили.