Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
17 жовтня 2018 року заступник керівника апарату Вечірко О.Ю. для працівників суду провела тренінг на тему «Конфлікт і спілкування»
У рамках тренінгу Вечірко О.Ю. нагадала присутнім про правила поведінки державного службовця у конфліктних ситуаціях, а також було змодельовано ситуації, в яких слухачам необхідно було обрати правильний варіант поведінки.
Працівники судової системи обіймають відповідальні посади та є "лицем" цієї гілки влади, а тому конфліктні ситуації є недопустимими. Оскільки судова влада України виконує важливі функції для українського народу, демонструючи відкритий спосіб вирішення спорів.
Слід пам’ятати, що до працівників судових установ висуваються досить великі вимоги, а пересічні громадяни ставляться до них з довірою, і очікують, що вони присвятять себе справі служіння суспільству та одстоюванню його інтересів.
Власне тому рівень довіри суспільства до суду залежить від поведінки кожного працівника судової системи як всередині установи, так і зовні.
Вечірко О.Ю. зазначила, що у спілкуванні з іншими людьми державному службовцю необхідно проявляти розуміння та надавати допомогу, дотримуватися правових норм, діяти ефективно, відповідально та неупереджено, не допускати неналежної поведінки та вміння виходити із конфліктних ситуацій.